Smart Office CRM – Η νέα πρόταση της SmartKey για τα ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

smartcontrol

Η νέα πρόταση της SmartKey για τα ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ


To SmartOffice είναι μια εφαρμογή που περικλύει μέσα σε ένα ενιαίο περιβάλλον, μηχανισμούς καταγραφής και παρακολούθησης των εργασιών ενός Λογιστικού Γραφείου.

Το Κύκλωμα αυτοματισμών που διαθέτει, εξασφαλίζει την γρήγορη ενημέρωση , καθως και την γρήγορη άντληση πληροφοριών, που αφορούν το πελατολόγιό σας.

Απλό, στην χρήση του, άμεσα εφαρμόσιμο και ευέλικτο.

Χωρίζεται σε 5 Ενότητες

Γραμματεία
Πελάτης CRM
Υποχρεώσεις – SmartPay
Τιμολόγηση/Ιδιωτ.Συμφωνητικά – SmartControl
Εφαρμογές

Δείτε αναλυτικά τα πάντα για την Εφαρμογή, μέσα από ένα πλήθος φορμών - Οθονών

Δείτε παρακάτω τα Screenshot του Προγράμματος