SmartOffice CRM – Το CRM των Λογιστών
To SmartOffice είναι μια εφαρμογή που περικλύει μέσα σε ένα ενιαίο περιβάλλον, μηχανισμούς καταγραφής και παρακολούθησης των εργασιών ενός Λογιστικού Γραφείου.
Το Κύκλωμα αυτοματισμών που διαθέτει, εξασφαλίζει την γρήγορη ενημέρωση , καθως και την γρήγορη άντληση πληροφοριών, που αφορούν το πελατολόγιό σας.
Απλό, στην χρήση του, άμεσα εφαρμόσιμο και ευέλικτο.
Χωρίζεται σε 5 Ενότητες
Γραμματεία
Πελάτης CRM
Υποχρεώσεις – SmartPay
Τιμολόγηση/Ιδιωτ.Συμφωνητικά – SmartControl
Εφαρμογές